30 דצמבר 2016

2016-2017 ללא מילים...עדיין...

פוסט אחרון בשנת 2016.

שנה חדשה, חלומות חדשים...

מתרגשת לכתוב את הפוסט הזה.
כי אני יודעת שאני צומחת ואני שמחה
ואני יודעת שאני עוזרת לאנשים לצמוח וגם לשמוח.

זו התמצית של הפוסט האחרון לשנת 2016.

לצמוח ולשמוח ולעזור לאנשים לצמוח ולשמוח.



השנה, לא התחשק לי לעשות סיכום של שנת 2016.
זה מיותר...שנת 2016 מסתיימת מחר וחבל לבזבז עליה זמן יקר ואנרגיה...

ביום ראשון, זה יהיה היום הראשון של שנת 2017.
אני ממקדת את כל האנרגיה שלי כדי ליצור שנה בדיוק כפי שאני רוצה שתהיה לי, לא ככה?

"האנרגיה זורמת לאן שתשומת הלב מופנית"

אז, תשומת ליבי מופנית למה שאני רוצה עבורי בשנת 2017.
ותאמינו לי שדברים קורים...

בפייסבוק , נתקלתי בסטטוס הבא:
 "רישמו בתגובות מילה אחת חיובית לשנת 2017, שמתחילה באות של השם שלכם..."
מדליק, לא?

בהתחלה, התקשיתי למצוא מילה חיובית שמתחילות באות 'מ' ...ואז, התחיל היא הגיעה..
שנת 2017 היא שנה מעשית.
זו השנה שאני רוצה עבורי. יש!

עוד מילים חיוביות לשנת 2017, שמתחילות ב'מ', זרמו והצטרפו למילה הראשנה...

משמחת, מצמיחה, מרתקת, מרגשת, מעולה, מופלאה, מגשרת, מוכרת, מכילה, מחברת,
מלאה בלוחות חזון, ממשיכה לצמוח ולשמוח, ממשיכה לעזור לאנשים לצמוח ולשמוח,
מה עוד?
מה שאני רוצה, לא ככה?

עכשיו, תורכן/ם: 
"רישמו בתגובות למטה, מילה אחת חיובית לשנת 2017, שמתחילה באות של השם שלכם..."
בהצלחה ובהנאה!

כיון שזהו הפוסט האחרון לשנת 2016, 
אני רוצה להודות לכן/ם שהקדשתן/ם מזמנכן/ם לקרוא את הפוסטים שלי ולהגיב.
זה ממש לא מובן מאליו! תודה מכל הלב♥


מאחלת לכן/ם המשך חג חנוכה מאיר
סוף שבוע מופלא
שבת של שלום
והרבה אהבה

♥מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה