08 נובמבר 2019

"איך ציור של עץ משחרר מתח?"

שאלו אותי "איך ציור של עץ משחרר מתח?",
אחרי שפרסמתי בבלוג שלי ובפייסבוק, 
את הסדנאות הנוירו-עץ, לצייר צמיחה בהנחייתי.

תודה על השאלה. אני אוהבת שאלות כאלה.
הן גורמות לי לדייק  את העשיה שלי.

למה דוקא לצייר עץ?











העץ הנו סמל קדום לצמיחה, לבריאה ולהתפתחות. 
העץ מופיע בהרבה סיפורי עמים (עץ הדעת, עץ החיים, משל יותם ועוד) 
ובסיפורים בכלל (העץ הנדיב, עץ חג המולד, עץ המשאלות ועוד)

העץ משתנה בהתאם למחזוריות העונות.  
אנו עדים לצמיחה של עצים מנטיעת זרע עד לפירות ומתרגשים מעוצמתו של הטבע. 
זו הסיבה לבחירת העץ כמוטיב לציור עץ נוירוגרפי.

האמנות ככלי לשיפור איכות החיים

המחקרים מראים שהעיסוק באמנות, בציור וביצירה בכלל גורם לאדם שמחה ועונג
הוא מאפשר ביטוי חזותי במגוון חומרים בצורה חופשית ללא צורך במילים (עוקף את המודע),
ועוד הרבה יתרונות נוספים כמו  חידוד הריכוז, שיפור המוטוריקה העדינה, שיפור קשר העין-יד ועוד.

למה נוירו-עץ 

ציור הנוירו-עץ בשיטת הנוירוגרפיקה גורם לאדם חוויה,
 שמשלבת בה את היתרונות בעיסוק בציור יחד עם מה שהעץ מסמל עבור האדם.
זו אחת הסיבות, מני רבות, שכדאי לך לבוא לאחת הסדנאות הנוירו-עץ בהנחייתי.

"לכל מחשבה, בעיה או קושי יש פתרון גרפי", 
זה אחד העקרונות של שיטת הנוירוגרפיקה
ובסדנת הנוירו-עץ, לצייר צמיחה תוכלי לצייר את הנוירו-עץ היחודי שלך.
ואין צורך בידע קודם או בכישרון מיוחד בתחום האמנות. 

איך ציור של עץ משחרר מתח
ישנם מספר שלבים מובנים לצייר נוירו-עץ בשיטת הנוירוגרפיקה 
ובסדנה נעבוד שלב אחרי שלב בהנחייתי.

השלב הראשון הוא בחירת הנושא. 
כשאנחנו מתרכזים בנושא אחד, הנוירונים במוח מתעוררים ואיתם התחושות והרגשות. 
אם זה התרגשות, חשש, פרפרים בבטן וכד' כל אחד ואחת והנושא הנבחר,
שגורם לו ולה להתעוררות של תחושות ורגשות. ואת זה בדיוק נתחיל לצייר על הדף...

השלב השני הוא השלב בו אנחנו מתחילים לצייר את הנוירו-עץ היחודי שלנו.
מה שמייחד את השלב הזה בציור הנוירו-עץ הוא כיון של הציור.
נצייר את הנויר-עץ מלמטה למעלה, כמו שעץ צומח ומתפתח בטבע.
אני כבר מתרגשת כשאני מספרת על השלב הזה, 
כי אני זוכרת איך אני מתרגשת כשאני מתחילה לצייר נוירו-עץ.

במהלך כל שלבי הציור, נשים לב לתחושות המשתנות, 
למתח שחשנו ושמתחיל להשתחרר
ומתחילות/ים לחוות דברים חדשים... אך את זה, עליך לחוות בעצמך.
הנה סיבה נוספת, שכדאי לך לבוא לאחת הסדנאות הנוירו-עץ בהנחייתי.

אני שמחה להזמין אותך להירשם לאחת הסדנאות בהנחייתי נוירו-עץ, לצייר צמיחה! 
המתקיימות בתל אביב.

מתי?
בוקר יום ג' 28.1.2020 - שעה 10:30-13:00


להרשמה 050-5919599
https://wa.me/972505919599

עלות ההשתתפות כולל כל החומרים, כיבוד קל ואוירה נעימה
150
₪ בהעברה בביט או בהעברה בנקאית.
אין צורך בידע קודם או בנסיון בציור או באמנות
רק לבוא ולהנות.

להרשמה ולפרטים נוספים
מוזמנות להתקשר אלי 050-5919599
תודה ואני כבר מתרגשת לפגוש אתכן בסדנאות שלי.

באהבה
מרסיה








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה