28 נובמבר 2019

ציור ככלי להפגת מתחים


זה נכון! מחקרים מוכיחים שציור יכול לשמש ככלי להפגת מתחים בלי קשר לנסיון ו/או לכשרון האמנותי.

כל מה שצריך הם דף  וכלי כתיבה...וכבר מרגישים רגועים.

בתמונה רואים תמונה של פעילות יצירתית שעשיתי עם נכדתי, כשהיא הרגישה כעוסה ועצובה.
כבר במהלך הפעילות, היא אמרה לי שהיא הרגישה הרבה יותר נינוחה ונהנתה מאד מהתוצאה.
כיום הציור ממוסגר ותלוי בקיר בחדרה.

אני מלמדת שחרור והפגת מתחים במגוון כלים יצירתיים כבר הרבה שנים.
אני מוצאת שפעילות יצירתית נגישה תמיד ומתאימה לכל אדם ובכל גיל.

בעזרת פעילות יצירתית תצליחו לשכוח מהמשפטים
"יש לי שתי ידיים שמאליות" "אין לי כשרון לציור"...
ולהנות מהתהליך והתוצאה של הפעילות היצירתית.

אז, בפעם הבאה כשתחושו מתח,
כל מה שדרוש הוא דף וטושים. זה הכל!

ציירו באופן חופשי כמה קוים וצבעו את הצורות שנוצרו.

אני מבטיחה שכבר בזמן הציור והצביעה, תרגישו רגיעה במתח.

עכשיו תורכן-ם לצייר, להפיג מתח ולהרגיש נינוחות ונינוחים.

הפעילות מומלצת לילדים ולמבוגרים כאחד.

תודה ו יום רגוע :)
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה