12 דצמבר 2019

12.12 תאריך עם הזדמנות ל...


אני אוהבת תאריכים כאלה. 
בעולם הרוח, בעולם המודעות, אנחנו קוראות לזה "יום שער אנרגטי".

כאמור, אני אוהבת תאריכים כאלה ובעבר כבר כתבתי כאן בבלוג.
הקישורים לפוסטים הקודמים - למטה.

למה אני אוהבת תאריכים כאלה? 
כי הם יוצרים עבורי הזדמנות.

הזדמנות למה אתן שואלות?
הזדמנות לעצור לרגע ולשים לב.

בואי נעצור לרגע ונשים לב לבריאות הגופנית שלנו,
לרווחה הנפשית שלנו, לרווחה הרגשית והרוחנית שלנו.

אולי אחד הנושאים האלה מבקש מאתנו תשומת לב מיוחדת?

בנוסף, היום עם אנרגית הירח המלא (אולי העננים יכסו את הלבנה),
נוכל לבקש להרפות מכל מה שכבד בלבנו.

כן, נבקש כל מה שנרצה להגשים עבורנו.
לבקש, להודות ולסמוך.

באופן אישי, אני מרגישה באנרגית ריפוי עוצמתית כששערים אנרגטיים נפתחים.

הפעם זו אנרגית ריפוי עוצמתית לקראת סוף שנת 2019.

זו אנרגיה עוצמתית שמביאה ריפוי, שחרור וסיומות.
12.12 זהו שער אנרגטי לבקש לדברים חדשים.
לבקש הגשמה בעדינות, להודות ולסמוך.
פשוט כך! 

נ.ב.: אני כבר ביקשתי. ועכשיו תורך.
בהצלחה

12.12 מיטיב!
מרסיה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה