26 יוני 2022

שפע - אנחנו קוראות לך!


 אלה הן 6 נשים מופלאות שנפגשנו בזום ב16.6

לקרוא לשפע ולתת ביטוי גרפי לשפע שאנחנו רוצות לזמן לחיינו.

כמובן שכולן נתנו לי אישור לפרסם את תמונתן ואת שמן. תודה לכן, נשים יקרות!🙏

זו היתה חוויה מרגשת עבורי כמנחה

כי זו היתה סדנה חדשה דנדשה "שפע – אני קוראת לו!".

הייתי בהתרגשות שיא שהכל ילך כמו שתכננתי

ובמיוחד שרשת האינטרנט תעבוד, שלא תהיה הפסקת חשמ

וכאלה דברים שלא תלויים בי... טפו טפו... הכל הלך חלק.🙏

נפגשנו במרחב הוירטואלי, 6 נשים מקסימות ואנוכי.

הן נהנו מתהליך יצירתי ומרגש ואני נהניתי מההנחיה

וביחד קראנו לשפע.

אני גאה בי, שהתגברתי על כל הפחדים שהיו לי בקשר להנחיה יצירתית בזום.

כל פעם מחדש, אחרי כל סדנת נוירו-ארט שלי בזום,

אני נוכחת לדעת שזה אפשרי להנות מתהליך יצירתי

וגם מתהליך רגשי להרחבת התודעה ושזה קורה גם באמצעות הזום

ולא רק במפגשים פרונטליים. מרגש!



סדנת "שפע – אני קוראת לו" עוזרת לנו להרחיב את תודעת השפע שלנו,

כי שפע קיים סביבנו כל הזמן, עלינו רק לקרוא לו!

בזכות סדנת השפע, אני מרחיבה את תודעת השפע שלי

וקובעת שני תאריכים חדשים לסדנת "שפע – אני קוראת לו":

18.7.22 – יום שני – 11:00-13:00

22.7.22 – יום שישי – 10:00-12:00

שימו לב – אורך הסדנה כשעתיים

ולאור בקשות – אני מקיימת סדנה ביום שישי בבוקר.

כל מה שאנחנו צריכות כדי לקרוא לשפע הם:

דפי A4; עט; טוש שחור, מרקרים צבעוניים (לפחות 4-5 צבעים)

ההשקעה – 100 ₪ באהבה (בביט ודומיו)

90 ₪ באהבה -  אם כבר השתתפת באחת הסדנאות שלי ,

180₪ לזוג חברות.

תהיי גאה ביצירתך ותרגישי שאת ממגנטת שפע לחייך.


הירשמי לסדנת "שפע, אני קוראת לו!"?

 וביחד נרחיב את תודעת השפע שלנו.

ועד הסדנה, מסקרן אותי לדעת מהו שפע עבורך?


תודה ושבוע שופע אהבה🙏

מרסיה בריר 💜
מנחה לשינוי חיוב ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
https://wa.me/972505919599



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה