12 יולי 2022

תוך כדי כאב...

 אחרי הפוסט האישי ללא כותרת (קישור בסוף הפוסט)

בו סיפרתי לך שיש לי "מקרה רגל ימין" (רגל חבושה, נפוחה וכואבת)

חיפשתי דרכים לעזור לעצמי...

הרגשתי חוסר בטחון, פחד והאשמה.

אז, שחררתי את הרגשות האלה על דף ניר...

וככה הם נראים👇


והרגשתי את השחרור.

למחרת היום, הצלחתי לנהוג למרות החששות.

היום הגיע השיר המרגש של אהרון בס "תוך כדי כאב..."

שיר כל כך מדוייק לי כרגע

וזו הכותרת של הפוסט החדש שלי – "תוך כדי כאב..."


ואני תוך כדי כאב...

האימון הפיזי, עוזר לי לחזור לפעילות שגרתית עם רגל ימין.

והאימון הנפשי המאתגר?

הציור הנוירוגרפי עזר לי לחזק את החלקים המולחשים

וצלחתי את הנהיגה למרות החששות.

מדברת אל עצמי בחמלה ועם מחשבות חיוביות.

מקבלת מכן הרבה עידוד ואני מודה לכן♥

ומה הלאה?

אמשיך לשלב אימון פיזי ואימון נפשי

להפעיל את כל החלקים המוחלשים,

גם תוך כדי כאב...

לחזק אותם

ולהמתין לסיפוק שישכך כל כאב...


ואת? האם יש לך דרך נוספת? אשמח ללמוד.

תודה🙏

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים












פוסט אישי... ללא כותרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה