08 יולי 2022

פוסט אישי... עדיין מחפשת כותרת

 הפייסבוק העלה זכרון מלפני 6 שנים ,

שהזכיר לי שהיה לי אז, "מקרה גב" ושעלי "לשחרר נטל".

זו התמונה שמופיע בפוסט שלי בפייסבוק.


השבוע, יש לי "מקרה רגל ימין".

רגע קטן של חוסר תשומת לב, הרגל התעקמה והרגשתי כאב חד...

הבשורה הטובה היא שאין נקע או שבר.

"רק" רגל כואבת, נפוחה וצבעונית.

היקום "שלח לי הודעה" שעלי לנוח... אז, אני נחה!

ושער אנרגטי נפתח 7.7. בדיוק כמו אז.

כנראה שיש לי עניין מיוחד עם שערים אנרגטיים...


אז, אני נחה והרגל משתפרת. תודה!

השבוע, היצירתיות שלי גדשה.

צבעתי שקיות תה משומשות עם תבלינים וקפה,

עשיתי המון דודלים ויצרתי ביומן הויזואלי.

זה הצד החיובי של המנוחה שנכפתה עלי.

בת דודתי אמרה לי שזה חוק הפיצוי -רגל כואבת, יצירתיות גבוהה.


עם זאת, ככל שהרגל משתפרת,

אני מרגישה חוסר בטחון בהליכה.

כן, הרגל עדיין חבושה ומוגנת

אבל אני כל הזמן דואגת שמא אעשה צעד שיכאב לי.

והדאגה גוררת פחדים. 

אולי זה יקרה לי שוב?

ואני מתחילה להאשים את עצמי "למה לא שמתי לב לאן שאני הולכת?"

ממש תחושה מבלבלת ולא נעימה.

ואני? עדיין לא מזהה את השיעור שלי...

פחד, חוסר בטחון והאשמה– הם חברים ותיקים שלי,

איתם אני מנהלת דו-שיח מתמשך.

אני מודעת שהם נמצאים איתי כדי לשמור עלי.

ואני מודה להם.

אבל, למה להשבית אותי? בגילי אני כבר לא אצה-רצה!

יכול להיות שאני מתחילה דרך חדשה?

אולי...

בינתיים, אני עדיין נחה, ממתינה ומורידה נטל...


ומה איתך? היכן זה פוגש אותך?

תודה, בשורות טובות ושבת של שלום🙏

אני כאן לכל שאלה💝

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים.

סדנאות בזום

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה