16 אפריל 2024

יום האמנות העולמי 15.4

 התברר שאתמול ה-15.4,מציינים ברחבי העולם את יום האמנות העולמי.

נודע לי עליו, כשקיבלתי מייל של אמנית שאני עוקבת אחריה ושמה IVANA.

משמעות יום האמנות העולמי היא לקדם ולהדגיש את חשיבותה של האמנות בחייהם של בני אדם

ולקדם את המודעות לפעילות יצירתית ברחבי העולם.

לדעתי צריכים לציין כל יום את יום האמנות, לא ככה?

לאמנות יש את הכוח להביא יופי ואור לעולמנו, שלעתים קרובות יכול להיות אפל, 

כפי שאנחנו חוות בזמן האחרון אך לא רק... 

זו הזדמנות להכיר ולהוקיר תודה לכל אלה שתרמו אמנות לעולם

וגם לאמן היומיומי שיכול להיות חי בכל בני האדם, שזה אנחנו, לא?


אז, איך נחגוג את היום האמנות העולמי, גם אם באיחור קל?

אולי ניצור קצת אמנות?

אני מזמינה אותך לשתף כאן את האמנות שלך 

וע"י כך נציין בחגיגיות את יום האמנות העולמי שחל אתמול.


אני משתפת את היצירה שציירתי ב7.10.23. 👆🏼

ציירתי אותה במסגרת אתגר INKTOBER האחרון.

אשמח לראות יצירה שלך שתבחרי לשתף אותנו. תודה 🙏🏽

מאחלת לכולנו יום יצירתי עם בשורות טובות 🌹

מרסיה בריר  💜  

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

 0505919599

===> החנות שלי

===> סדנאות נוירוגרפיקה תאריכי אפריל 2024 

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה