03 מאי 2024

מה לצייר כשמרגישות עצבות או עייפות...

 כל פעילות יצירתית מאפשרת לנו לשחרר מתח ולהתמקד בכאן ועכשיו.

בסיום כל סדנה שלי בשיטת הציור נוירוגרפיקה,

נשארים לי כמה דפים עם שרבוטים מההדגמות שלי.

אך, אני לא זורקת אותם.

אלא אני משתמשת בהם לסיים את כל השלבים של הנוירוגרפיקה תוך כדי התנסויות חדשות.

הפעם בשלב הצביעה, שילבתי את צבעי הקשת.

והסיבה היא שלמדתי מויקטוריה נזרביץ', פסיכולוגית ומטפלת באמנות.

שעל פי נסיונה, כשמרגישות עצבות, היא ממליצה לצייר קשת בענן.

ואת זה עשיתי!

בואו ניזכר את ההתלהבות שלנו, כשאנחנו רואות קשת בענן בשמיים...

וכמה פשוט לצייר קשת בענן ולהרחיק את העצבות...


כן! עצבות מלווה אותי כבר תקופה ארוכה

בעיקר בגלל המצב במדינה והחטופות והחטופים.😭

אז, לא סתם בחרתי לצבוע את התהליך הנוירוגרפי שלי בצבעי הקשת.

זה אכן, הכניס לי תקוה. תודה.

המלצה נוספת שלה, היא לצייר פרחים כשמרגישות עייפות.

אני זוכרת שקיבלתי הרבה תגובות חיוביות

"שזה עוזר לצייר פרחים כדי להרגיש פחות עייפות".


מתוך נסיונה הטיפולי, ויקטוריה נזרביץ' קישרה בין פעילות יצירתית לבין מצב של הצפה רגשית במטרה לנתב את האדם לשינוי חיובי.

הגעתי אליה בשנת 2020, שנת הקורונה עם כל הסגרים,

כשחיפשתי ברשת פעילויות יצירתיות שיקלו על החרדות והמתח שחשתי.

מצא חן בעיניי החיבורים שהיא עשתה בין פעילויות יצירתיות לבין מצבים רגשיים/מנטליים מטרידים.

בזכותה, יצרתי חוברת במתנה הכוללת 10 פעילויות יצירתיות

שעל פי נסיונה של ויקטוריה נזרביץ', עוזרות להקל במצבים של הצפה רגשית.

אם לא קיבלת בעבר את החוברת שלי במתנה "10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי",

ניתן להוריד אותה בקישור הזה:

https://lp.vp4.me/kn3o

 לקבלת החוברת-במתנה, נדרשת הרשמה אך תמיד ניתן לבטל את ההרשמה, כמובן.


 אני יודעת, שפעילויות יצירתיות עוזרות לנו להסיט את המחשבות מהמצב הרגשי/מנטלי המטריד ולהגיע בזמן קצר למצב של הרגשה של רוגע. ☯

הפעילויות היצירתיות שבחוברת מתאימות גם לילדים, בתיווך מתאים.

ממליצה ליצור שעת יצירה כיפית משותפת ויצירתית בימים מאתגרים אלה .

אם יש שאלות - אני כאן!

תודה ואיחולים לימים שקטים ובשורות טובות🙏

מרסיה בריר  💜  

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

 0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה עם מרסיה

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה