06 מאי 2024

רעיון לשרבוט מרגיע

 אני אוהבת לשרבט בקטן.

זו התוצאה



זה עוזר לי לשחרר "קיטור" במהירות.

שימו לב כמה קטן הדף...


בני אדם הם יצירתיים מטבעם כלומר כווולנו יצירתיות/ים.

כאשר אנו מרגישות חוסר איזון או מוצפות רגשית,

פעילויות יצירתיות יכולות לעזור לשחרר ולהתמקד.

גם אם אינך רואה את עצמך כ"אומנותית",

מחקרים הוכיחו כי לאמנות יש השפעה מרגיעה על המוח

בלי קשר לכישרון האמנותי שלנו.

באמנות השרבוט/הדודלינג, ישנה דוגמה שחוזרת על עצמה

וזו אחת הדרכים, שבהן אני נעזרת,

כשאני מרגישה מתח, חרדה או מוטרדת.

כמובן שאני עושה את זה גם כשאני מרגישה רגועה,

פשוט בשביל ההנאה לעשות משהו.

דוגמה נוספת מתוך החוברת-במתנה "10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי"

וזו סיבה נוספת, שאני אוהבת לשתף מה עובד אצלי.

אולי גם אצלך זה יעבוד...

==> וזה סרטון ההדרכה שנתן לי השראה


!אם התנסיתן, אשמח לראות את היצירה שלכן

המשיכו ליצור, לשחרר ולהנות!

מרסיה בריר  💜  

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

 0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה עם מרסיה

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי"

2 תגובות:

  1. אנונימי07 מאי, 2024

    תודה רבה מרסיה, רעיון מקסים 🌟✨

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, שמחה שאהבת ושהגגבת♥

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה