16 מאי 2024

שימוש באנרגית הצבעים בנוירוגרפיקה

 בימים כאלה מאתגרים רגשית,

לקחתי לעצמי פסק זמן יצירתי!

זה מאפשר לי להתנתק ממה שקורה מסביב...

זה מאפשר לי לשחרר מתח ודאגות,

להיכנס פנימה

ולהתעטף באנרגית הצבעים.

ואולי בדרך גם לזכות באיזון של הצ'אקרות.

 

השילוב של נוירוגרפיקה עם אנרגית הצבעים

מעצים את אנרגית הצבעים ואת כוח הריפוי שלהם.

זהו בעיניי, שילוב מנצח,  כי לצבעים,

יש את היכולת להשפיע על מצב הרוח שלנו ועלינו בכלל.

ניתן לשלב את שחרור המתח והדאגות בתהליך נוירוגרפי

ולהעצים את התהליך באמצעות אנרגית הצבעים.

 


בדוגמה הראשונה, בהתאם לנושא שבחרתי,☝

אני מבקשת לחזק את אנרגית הצבע האדום.💗

ולכן, צבעתי את השכבה החיצונית של הציור בצבע האדום.

הצבע האדום הוא הצבע של צ'אקרת הבסיס,

זהו חיבור לאדמה, למשפחתיות, ליציבות בחיים, לכסף ולפרנסה.

אנרגית צבע האדום מגבירה התלהבות וקוראת לפעולה וגם עוזרת להתקרקע.

ואת זה אני מאד צריכה בחיי כעת.


בדוגמה השניה, בהתאם לנושא שבחרתי, ☝

אני מבקשת לחזק את אנרגית הצבע הסגול 💜

ולכן צבעתי את השכבה החיצונית של הציור בצבע סגול.

הסגול מייצג את צ'אקרת הכתר ונחשב לצבע רוחני.  

הוא מעודד תהליכים של שינויים פנימיים ומודעות רוחנית

וזה מה היה לי התאים לי לזמן לחיי באותו היום.



בדוגמה שלישית, בהתאם לנושא שבחרתי, ☝

בשלב הצביעה בתהליך הנוירוגרפי, בחרתי לצבוע לפי צבעי הקשת. 🙏

והסיבה היא, שעל פי נסיונה של ויקטוריה נזרביץ', פסיכולוגית ומטפלת באמנות.

כשמרגישות עצבות, היא ממליצה לצייר קשת בענן ולהרחיק את העצבות...

את זה עשיתי!

עכשיו תורך!

מה את עושה כדי להתנתק ולצבור אנרגיות?

 

תודה ובשורות טובות 🙏

מרסיה בריר  💜  

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

 0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה עם מרסיה

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה