17 אוגוסט 2012

איך להגיב להזדמנויות או סוף הוא תמיד התחלה למשהו אחר...

הי לכולם!
אתחיל מהסוף ואספר לכם על המשובים שקיבלתי בסיום מפגש הסיום בסדרת 4 המפגשים שלי.

 "נהניתי במיוחד מהיכולת להיפתח ללא חשש של ביקורת"
או "הצלחתי לחדד ולמקד את המטרה שלי למשפט ממצה" ועוד...        

עכשיו, אחזור להתחילה ואספר לכם שהמשתתפות ואני מאד התרגשנו לקראת מפגש הסיום.
זה היה מפגש מרגש ומלא בתובנות ברמות של המשתתפות ושלי כמנחה.
למרות שמדובר "רק" בארבעה מפגשים, אבל בזכות האומץ של המשתתפות, החוויות שחווינו נגעו בכל אחת ואחת ובכולנו כקבוצה, רגשו אותנו והעצימו אותנו.

במפגשי סיום, נושאים כמו סיום ופרידה מהווים הבסיס לשני תהליכים מרגשים, המלווים במתח רב, בתחושות וברגשות מגוונים.
מגוון הרגשות מבטא שתי הפנים לאותו המטבע...כלומר, סוף הוא תמיד ההתחלה למשהו אחר...
במהלך השבוע שקדם למפגש הסיום, חוויתי, כמנחת המפגשים, מגוון רגשות הנעים בין עצבות לבין התרגשות להתחלה חדשה.
עצבות כי נקשרתי לנשים שהשתתפו במפגשים שלי. הרגשתי עצוב להיפרד מנשים אמיצות אלה, שזה עתה הכרתי ויחד חווינו חוויות מעצימות.
ההתרגשות שחשתי קשורה לחלון ההזדמנות שזיהיתי עם האפשרות להמשך המפגשים!
התרגשתי מאד, כי עצם הזיהוי של הזדמנות זו הוא דבר חדש עבורי!
החיים זימנו עבורי חלון קטן של הזדמנויות, אני הצלחתי לזהות אותו ולהגיב אחרת מהמוכר לי.

בעקבות זיהוי של חלון ההזדמנויות, יצרתי הצעה להמשך המפגשים בסדרה של 8 מפגשים (אני אוהבת את הספרה 8!).
הנחתי בפני המשתתפות את ההצעה עם סילבוס המפגשים שכולל התאריכים של 8 המפגשים.
במילים אחרות, יצרתי חלון הזדמנויות עבור המשתתפות. ומה היתה תשובתן? תשובתן היתה חיובית.
כן, אנחנו ממשיכות להיפגש ולצמוח... ומזמינות אנשים חדשים להצטרף לקבוצה המדהימה הזו!

כשאני אני כותבת עכשיו את הרשומה הזו, אני שוב מתרגשת...
נכון, אני לא אובייקטיבית,
אבל אני ממליצה לכם בחום להשתתף במפגשים שלי...כדאי לכם!
זו הזמנה אישית להצרטף לקבוצה מדהימה זו.

להרשמה לסדרת המפגשים – דברו איתי ♥
מאחל לכם סוף שבוע נעים לכם
וניפגש בסדרת המפגשים שלי

♥מרסיה


נב: מרוב התרגשות שכחתי לצלם. זהו צילום של ההכנה לקראת מפגש הסיום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה