06 ספטמבר 2018

לכבוד השנה החדשה...

לכבוד השנה החדשה...


בואו נעצור לרגע
ונחשוב איך נרצה שהשנה החדשה שלנו תיראה...

אני עוצרת ו...

אני יכולה לכתוב את הרצונות שלי על דף ניר;

אני יכולה ליצור לוח חזון עם תמונות;

אני יכולה ליצור לוח חזון דיגיטלי במחשב שלי;

אני יכולה לצייר את הרצונות שלי לשנה החדשה בצבעים, טושים ועוד;

אני יכולה לצייר את הרצונות שלי לשנה החדשה בשיטה של ציור נוירוגרפיקה (שיטת שחרור מתח בציור, עליה עוד ארחיב בהמשך);

אני יכולה לשיר את השנה החדשה שלי;

אני יכולה לבחור בעוד מגוון שיטות המתאימות לי לעיצוב השנה החדשה שלי.

העיקר הוא לעצור לרגע, 
להקדיש זמן
 ותשומת הלב לאיך אני רוצה שהשנה שלי תיראה, תישמע ותרגיש לי...


לכבוד השנה החדשה, 

הנה תזכורת של פוסט שכתבתי בעבר

 "איך להכין לוח חזון אישי בחמישה צעדים פשוטים"

 


 

הנה התקציר ל-5 הצעדים הפשוטים ליצירת לוח חזון אישי:
 
1. אילו תחומי חיים יופיעו בלוח החזון;
2. אילו תוצאות תרצו להשיג בתחומי חיים אלה;
3. למצוא תמונות המבטאות את החלומות/הרצונות שלכן-ם;
4. לארגן ולהדביק אותן על הלוח;
5. להעמיד את הלוח במקום גלו למיגנוט החזון לחייך

לכבוד השנה החדשה, הנה תזכורת לפוסט,שכתבתי לפני חצי שנה, בו אני מפרסמת את גלגל החיים – כלי אימוני לבחירת תחומי החיים שיופיעו בלוח החזון שלנו.

הנה הפוסט (נכתב ב2017): "איחולים לשנה חדשה ומיטיבה ותרגיל גלגל החיים"

 

לכבוד השנה החדשה, אני מזמינה אותך לקחת אחריות על השנה החדשה שלך

ולקבוע איתי מפגש אישי ליצירת לוח חזון אישי.


הנה כל הפרטים לקביעת מפגש אישי איתי -לוח חזון במפגש אישי

 

שם תוכלו לקרוא עדויות ולראות דוגמאות של לוחות חזון אישיים.

 

ועוד משהו לסיום ולכבוד השנה החדשה, פינוק/מבצע מיוחד עבורך.


 

אז, נפתח יומנים וניפגש ליצירת לוח חזון האישי שלך לכבוד השנה החדשה.

 

אני מאחלת לך וליקירייך, שנה טובה ומיטיבה עם שפע חלומות מתגשמים.

מרסיה

 

כאן אפשר למצוא את כל הפרטים לקביעת מפגש אישי איתי ליצירת לוח חזון אישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה