13 ספטמבר 2023

תרגיל נחמד לכבוד השנה החדשה

 התרגיל הנחמד עוזר לנו להתמקד ברצונות,

שנרצה להגשים בשנה החדשה.


שנתחיל?

 נבחר 5 מילים מתוך הציור ונרכיב לכל מילה משפט חיובי,

שמתחיל במילים "אני רוצה...".

למשל, אני בחרתי במילים האלה:

יצירתיות – אני רוצה לתרגל עוד ועוד יצירתיות;

בריאות – אני רוצה לשמור על בריאות מיטיבה, תזונה וספורט;

שפע -  אני רוצה ששפע יזרום לחיי וממני באהבה;

חברות – אני רוצה להמשיך להנות מחברות מיטיבה;

הכרה – אני רוצה שעוד המון נשים תכרנה את העסק שלי.

כמובן שניתן להוסיף, לשנות ולדייק את המילים שבתמונה, 

כפי שאני עשיתי עם המילה "הכרה".

אלה הם הערכים שאני בחרתי, שילוו אותי במהלך השנה.

ועכשיו תורך.

אילו מילים בחרת שילוו אותך השנה?

שתפי את מילותייך ואת המשפטים שלך. תודה!

מאחלת לך ולמשפחתך שפע ברכות ובשורות טובות בשנה החדשה.🙏


מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה