21 אפריל 2011

איך פתחתי קורס תרגילי מוח או בשביל מה יש חברות...


שינוי- זהו דבר לא קל. החיים בתקופה של תהליכי שינוי – הם דבר מאד מורכב! נכון, זה לא חדש. על זה נכתבו ספרים רבים במגוון שפות. בהחלטתי להיות עצמאית, לקחתי בחשבון תקופות שפל עם קשיים מול אתגרים, דברים מרתקים שגם מבאסים, ציפיות ואכזבות, השקעה מול תוצאות ועוד הרבה מילים ופעלים המתארים את רצף התחושות והרגשות שלי בתקופה האחרונה... אבל לחיות ולחוות אותם עם כל אי-הנוחות, אי-הוודאות, עם צמתי הבחירה הרבים, ויתר חבלי הלידה של תהליך שינוי -הופך את המסע שלי לאניגמה אמיתית ועוצמתית.  

אם אתבקש לתאר את מסעי כרגע, אני מרגישה כאילו אני נמצאת בעין-הסערה (מדענים אומרים שזהו המקום הכי שקט בטורנדו), מסביבי מערבולת של אבק סמיך ואפור כהה שמונע ממני לראות בבהירות, לחשוב, להתמקד, לבחור ולעשות את הצעד "הנכון". אם הייתי מגיעה אלי לטיפול, הייתי אומרת שאני במתח, במצב הישרדותי והמוח "החושב"- לא חושב. 

מתחילת שנה זו, אני נמצאת בתהליך שינוי, אותו אני חווה בשני רבדים: הרובד המנטלי – "איך אדם עצמאי (לא שכיר) חושב ופועל" והרובד השיווקי: "איך אגרום ללקוחות לרכוש את השירותים שלי ואת המוצרים שלי". 

אני לומדת ומשתלמת. אוספת ידע ומצליחה להתפטר מאמונות מגבילות. מתקדמת, עוצרת ובודקת. אמרתי: "הגיעה הזמן להתנסות ולהוציא לפועל".


המוצר שרציתי למכור יחד עם חברתי אורנה הוא קורס תרגילי מוח Brain Gym® בן 34 שעות ב-8 מפגשים. אורנה ואני למדנו והשתלמנו בקורסים מתקדמים של הקינסיולוגיה החינוכית וגם בתחומי השיווק השונים במטרה "לעשות את זה נכון"! 
עכשיו זה הזמן להוציא את הידע שלנו לפועל!

נפגשנו, הכנו דפי מכירה בהתאם לקהלי יעד, הוספנו תמונה כדי לתת את "טאצ'" האישי, תמחרנו והפצנו במיילים, בפייסבוק ועוד...קיבלנו הרבה איחולי הצלחה (הרבה תודות לכולם, אוהבת אתכם) אבל אף אחד לא נרשם! עשינו את השלבים כמו "שלימדו אותנו"! במה טעינו? ובחשיבה החדשה שלי: "במה לא דייקנו?" עד עכשיו אין לי תשובה ברורה. זוכרים את  הרגשת "עין הסערה" שלי? כאן זה הרגיש לי ככה! תחושות הכשלון באו לבקר... פעם אצלי ופעם אצל אורנה. זה הזמן לציין שתמיכה ועידוד הדדי- היתרון בעבודה משותפת.

לא היינו מוכנות לוותר והחלטנו להמשיך לנסות ולדייק יותר. הרמנו טלפונים לחברות יקרות שלנו ושאלנו "מה צריך להיות כדי שתירשמו?". שמענו, הקשבנו ושינינו בהתאם וחמש נשים יקרות כבר נרשמו! ועוד נשים יקרות הביעו עניין. יש! קורס תרגילי מוח Brain Gym® בן 34 שעות ב-8 מפגשים יוצא לדרך ב16/5/2011. לפרטים נוספים בלשונית החדשה בבלוג – קורס תרגילי מוח.

ומה ברובד המנטאלי? פניתי ל"מוח החושב" שלי, על מנת להבין טוב יותר את המתרחש בתוכי. לא התעצלתי ופתחתי את כל החומרים שיש לי על תהליכי שינוי. למרות הידע והנסיון ההדרכתי שצברתי בנושא תהליכי שינוי, כשקראתי עכשיו את השלבים של מעגל השינוי, כשאני חווה תהליך שינוי בעצמי, פתאום הוקל לי! זיהיתי את עצמי בשלב "הנפילה" או "המעידות" וזה בסדר. כתוב לי שמעגל השינוי מתייחס אל ה"מעידות" וה"נפילות" כאל התרחשות נורמלית המקרבת את האדם לשינוי המיוחל. איזה יופי! אני בסדר ואני בדרך הנכונה. בקינסיולוגיה החינוכית, אנחנו מכנים זאת הזדמנות חינוכית, ובמילים אחרות, "הנפילה" אינה כישלון אלא הזדמנות להפיק לקחים. והלקח שלי: לזכור להנות מהדרך!

אני אוהבת את התמונה הזו. היא מצליחה לתאר הרבה מצבים. 
היא מתארת את המסע שלי. אני צריכה לזכור להנות מהדרך.
לצערי, אינני יודעת מה שמה ומי צייר אותה. אם משהו מכיר ויודע, אשמח לפרסם את הקרדיט. תודה!

תודה על זמנכם ולהתראות ברשומה הבאה:)
מרסיה

5 תגובות:

  1. דלית כהן21 אפריל, 2011

    מרגש לקרוא את דרכך מרסיה יקרה, את כ"כ צודקת, מתארת וממחישה זאת בפתיחות מדוייקת.
    הדבר היחיד שעלה לי לראש בדקות בהן קראתי את הרשומה.. הוא: ש..בכל מערבולת של אבק סמיך ואפור כהה, אורך וזוהרך הטבעי יפיצו אור ויכוונו אל הדרך המיועדת...
    באמת מרסיה, כל מה שעלה לי הוא "אור פנייך" (וכל מה שמסביב....)
    מאמינה בך מאוד!

    השבמחק
  2. אפרת ארנון17 מאי, 2011

    תודה על השיתוף האמיתי והכן!
    התרגשתי לקרוא על הדרך, ואשמח לשמוע על חוויות מהקורס :-)

    בהצלחה ובטוחה שתצליחו ובגדול!

    השבמחק
  3. תמיד כיף לקרוא את הכתיבה הנהדרת שלך. הדייקנות שלך והדרך שבה את רואה את הדברים! מקסימה!!!

    השבמחק
  4. זו בהחלט נראית הזדמנות חינוכית, אני מקווה ומאחלת שככל שיותר יזכו ליהנות מדרך זו.

    השבמחק
  5. אני מוכרחה להגיד שכיף לראות איך אדם בונה עצמו ולוקח את חייו כמסלול השתפרות תמידי, ורוחו אינה נופלת עקב מעידה כזו או אחרת בדרך.

    השבמחק

תודה על תגובתך.
מרסיה