23 דצמבר 2011

"מבט על הבלוג/אתר שלי – שנה אחרי". עצירה שניה.

הכרת תודה ומבט כולל על השנה שלי שמסתיימת בעוד  8 ימים.

עצירה זה לא דבר רע! עצירה מתוכננת מאפשרת לנו...המון דברים.
בעיקר לומר לכם תודה על שאתם עדיין איתי. בתום שנה שלמה, אתם עדיין מלווים אותי. תודה!
בעצירה הזו, אני מסיירת ברשומות הבלוג/האתר שלי, מביטה לאחור ובוחנת את הפעילויות שלי לשנת  2011 בעיניים ביקורתיות אבל ללא שיפוטיות.

"מבט על הבלוג/אתר שלי – שנה אחרי".  בואו נתחיל בסיור!

שנת 2011, היתה זו הפעם הראשונה שהקפדתי לתעד באדיקות את מה שעובר עליי, את מחשבותיי, את חוויותיי, את תחושותיי ואת פעולותיי. פתיחת הבלוג יצרה אצלי את המחוייבות לתיעוד, אבל מה שדירבן אותי לכתוב שוב ושוב - הוא אתם, מנויי הבלוג היקרים שלי והתגובות שלכם. אתם, האנשים מאחורי כתובות המיילים שנרשמים כמנויים נאמנים לבלוג שלי, דירבנתם אותי לתיעוד קבוע. בזכותכם - התמדתי...תודה!

אני מטפסת על הסולם שלי ומסתכלת דרך המשקפת ורואה שמלבד חודש יוני 2011 פרסמתי בכל חודש בין רשומה אחת לשש רשומות (חודש ינואר 2011).
   בחודש דצמבר 2011, חודש בו התנהגתי כעצמאית והפקתי שני מפגשים מוצלחים. זהו גם החודש בו אני עוצרת ובוחנת את צעדיי עד כאן על מנת לקבל החלטות מושכלות לגבי העתיד. העתיד שלי, כמובן! תודה!
   בחודש נובמבר 2011, חודש יום ההולדת שלי, חודש בו זכיתי למספר תובנות שעוזרות לי לצאת מאיזור הנוחות מבלי לחוש שהקרקע נשמטת מתחת לרגליי. תודה!
   בחודש אוקטובר 2011 עם חגי תשרי, הניב ארבע רשומות עוצמתיות עבורי. שילבתי סרטונים שלי ברשומות (פרוייקט בפני עצמו), חשפתי חולשות שלי בפניכם (ונשארתי בחיים), "הילד שלנו", גלעד שליט חזר סוף-סוף הביתה וחזרתי לתבל את שגרת חיי בשמחות קטנות. תודה!
   בחודש ספטמבר 2011, שיתפתי אתכם בהתרגשות שאחזה אותי כשהייתי בהופעה של הזמר הברזילאי, Roberto Carlos, בירושלים, כשהוא שר בעברית ובפורטוגזית את ירושלים של זהב. תודה!
אם תרצו להיזכר, הנה הלינק לשיר: http://www.youtube.com/watch?v=XtpG-4bOVA0.
   בחודש אוגוסט 2011, כל יום מחדש עצרתי ושאלתי את עצמי מה שלומי ואמרתי תודה על מה שיש. ב31 לאוגוסט, הפכתי לסבתא מאושרת לנכדה מהממת- אביגיל . תודה!
   בחודש יולי 2011, עשיתי חגיגה קטנה לבלוג שלי שהוא בן חצי שנה. תודה!
   בחודש יוני 2011, לא פרסמתי רשומה אבל שלחתי לכם מייל עם איחולים לחג שבועות שמח וברכות ברוח החג: וחג שבועות תעשה לך...כל מה שאת/ה אוהב/ת. תודה!
   בחוגש מאי 2011, הנסיך הקטן הזכיר לי להנות מהדרך. הוא אומר שרק אם אזיז  את הכסא מול שקיעות השמש היפות אוכל לראות דברים נוספים גם כשהלב עצוב... תודה!
   בחודש אפריל 2011, אני ואורנה פתחנו קורס תרגילי מוח וחגגנו במשך 8 מפגשים עם נשים יקרות. תודה!
   בחודש מרס 2011, הגשמתי חלום שלא חלמתי בחופשה באיי מאוריציוס המדהימים. חופשה בה אתגרתי את הנפש שלי והבנתי שאני יכולה הכל! תודה!
   בחודש פברואר 2011, היתה הקרנת הבכורה של "החלום שלי לשנת 2011" ומאחורי הקלעים שלו. אם תרצו להיזכר בו, אנא הקליקו על הלינק הבא: http://www.youtube.com/watch?v=MKLIk18aem0
   נכון להיום "החלום שלי לשנת 2011" חצה את קו האלף מאתיים צפיות (1200). מדהים, לא?  אשמח אם תעשו לייקים ותשאירו תגובות. החלום הזה הניב שני סרטוני הדרכה ליצירת סרטונים בתכנת ה- מובי מייקר Windows Live. תודה!
   בחודש ינואר 2011, פתחתי את הבלוג שלי ופרסמתי חמש רשומות.רשומת " I Have a dream" הקדשתי בהוקרה לדר' מרטין לותר קינג ולכל החולמים, כולל אותי.
  הרשומה "איך לעבור את מבחן המראָה של מרסיה בהצלחה", היתה הצלחה בקרב המנויים. הבטחתי סרטון בכיכובם של הנבחנים האמיצים ובקרוב הוא יושלם. תודה!

"מבט על הבלוג/אתר שלי – שנה אחרי, ואני גאה בתוצאות. 
הרחבתי את הבלוג ולאט לאט הוא הופך להיות אתר שמייצג אותי ואת עיסוקי. הוספתי דפים חדשים בנושאים מגוונים: סרטוני הדרכה של Brain  Gym בהם אני מדריכה ומדגימה Brain Gym, הודעות על מועדי פתיחה של סדנאות חוויתיות שלי ושל קורס תרגילי מוח, סרטונים  ודפי הדרכה ועוד. אני מחכה להמשך בהתרגשות רבה.

אני יורדת מהסולם ומורידה את המשקפת. 
אני עוצרת, נושמת ואומרת לעצמי: אני מרוצה ממה שראיתי, תודה!

מאחלת לכם המשך חג אורים שמח,

ולהתראות ברשומה הבאה,

מרסיה

2 תגובות:

  1. דלית כהן24 דצמבר, 2011

    כברת דרך מכובדת בשנה זו..
    בטוחני כי כל שנה ושנה
    עשיותייך המופלאות תתעצמנה ותתפרסמנה..
    וזאת בזכות מי שאת - אישה יקרה!

    השבמחק
  2. אנונימי24 דצמבר, 2011

    wow מורידה בפנייך את הכובע ומאחלת לך שששהנה הבאה עלייך לטובה תהיה בהמשך ישיר לזו שמסתיימת..שתועצמי תעצימי גם השנה ותמשיכי לשתף..אני מלווה אותך באהבה

    שבוע טוב וחג חנוכה מאיר
    נוגה

    השבמחק

תודה על תגובתך.
מרסיה