27 פברואר 2014

אני רוצה! יצאתי לחפש חלומות חדשים...

לא התאפקתי! עשיתי חניית ביניים ובאתי לדווח מהשטח...


שנת 2014 החלה ואני לא יודעת מה בעצם אני רוצה. מרגישה בלבול...
פתאם, הבנתי שנגמרו לי החלומות, ואני רוצה חלומות חדשים.
יצאתי לדרך לבדוק עם עצמי, מה בעצם אני רוצה... ואיך אני רוצה לחיות את חיי בשנה זו...

אתגר מרתק! עוזר לדייק רצונות ולהתמקד. 
האמנם? יצאתי לבדוק...
אימצתי את ההצעה לכתוב את הרצונות שלי במשך 30 יום (בחירה אישית שלי) לבירור מהם הרצונות שלי...
כל יום, אני מקדישה כרבע שעה לחשיבה ולכתיבת הרצונות שלי.
היום, עצרתי לחניית ביניים לצבור כוחות, לרפלקציה, לתובנות ומה הלאה...
זו גם הזדמנות לשתף אתכם ולקרוא את תגובותיכם.

כל משפט שאני כותבת מתחיל ב"אני רוצה...". זה מוזר למי שלא רגילה לרצות...מוכר לכם?
אני מוסיפה גם את הסיבה בגללה אני רוצה את מה שאני רוצה.
והאם אני מאמינה שאקבל את מה שאני רוצה. הרבה מחשבות...
ימי כתיבת הרצונות חולפים ואני מרגישה שאני נסחפת לכתיבת To Do List  ולא Wish List.  לא לזה פיללתי – אני רוצה חלומות לא רשימת מכולת!!!

מה חסר? איפה הרצונות שהיו לי לפני שלמדתי לשפוט את עצמי?
לפני ש"גברת ביקורת" מגיחה שוב ושוב...
קראתי את מה שכתבתי. זה ריגש אותי, באמת!
הצלחתי לבטא בקול כמה מהרצונות הכמוסים שלי במילים.
יחד עם זאת, לא הרגשתי בשום רגש שמתפרץ מרצונות אלו. הם לא "עשו לי" משהו... לא הרגשתי "אש בוערת" בבטן כשקראתי אותם!
נראה לי שחסרה "האש בוערת" ברצונות שלי.
חסרים לי הלהט והתשוקה במשפטים המבטאים את הרצונות והחלומות שלי כדי שהם יהיו באמת שלי. למרות שהתרגשתי לקרוא את הרצונות שלי, הבנתי שהם היו חסרי רגש.
הבנתי שכדי לרצות, אני רוצה לרצות בלהט!
אני רוצה לקרוא את משפטי הרצונות שלי ולהתרגש! להרגיש את הפרפרים בבטן, את הלהט ואת התשוקה! מאותו היום, התחלתי לאסוף מילות רגש מרגשות על מנת לתבל את הרצונות שלי! כדאי לנסות...

אני ממשיכה במסע המרתק שלי לרצות בלהט וליצור עוד ועוד רצונות מדוייקים  לבריאת מציאות מדהימה עבורי לשנת 2014.
מבטיחה להמשיך ולעדכן בחוויה שלי אחר בירור הרצונות המרגשים והמדוייקים שלי.

תודה על זמנך, על ההקשבה ועל התגובה. אשמח לקרוא אותן בהנאה.
ניפגש בכיף ברשומה הבאה
סוף שבוע מופלא!

 מרסיה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה