09 נובמבר 2018

לא כל יום הוא יום טוב, אבל יש משהו טוב בכל יום...

מצאתי את המפשט הזה ברשת הפינטרטס ואמצתי אותו לליבי, כמוטו שלי.

המשפט הזה הגיע אלי בעיתוי מדוייק עבורי.
אני יודעת שאין מקריות ועם זאת...
המשפט הוא מדוייק לי
ומתאים לתקופה הקשה והמאתגרת שאני עוברת כבר כמה זמן
...

אני יודעת שכולנו חווים תקופות קשות במהלך חיינו
.

השאלה היא איך אנחנו מצליחים להתנהל בתקופות כזו...

בעבר (הלא רחוק), הייתי שואלת את עצמי "איך אני מתמודדת בתקופה של קושי".
כיום, אני מעדיפה לשאול "איך אני מתנהלת בה".
זה נותן לי מעין גמישות להרגיש קשת רחבה של רגשות
גם כעס, גם עלבון, גם שמחה, גם זעם, גם אושר, גם וגם...
והכל בסדר. בלי שיפוטיות ונקיפות מצפון.
אני מאפשרת לעצמי לחוות את כל הרגשות וגם נותנת להם ביטוי.
אני מאפשרת גם לאחרים לבטא את רגשותיהם, בלי שיפוטיות.
אני שומעת, אני מקשיבה, אני מגיבה והכל בסדר... אצל כולנו!

אני יודעת שהמשפט הזה מוכר,
אבל הפעם הוא הגיע אלי בעיתוי מדוייק ואני מאמצת אותו!
"לא כל יום הוא יום טוב, אבל יש משהו טוב בכל יום"אליס מורס ארל

Every day may not be good but there is something good in every day
Alice Morse Earle

אני יודעתשלא כל יום הוא יום טוב,
אבל יש משהו טוב בכל יום!
ועלינו לשים לב
לחפש אותו
למצוא אותו,
להדגיש אותו,
לצעוק אותו
ונחגוג אותויש!!!

בואו נחגוג את היש!! הזה לפחות פעם אחת ביום...
תכתבו אותו, תצעקו אותו ותחגגו אותו
כי בתקופות קשות ומאתגרות,
אנחנו מפסיקים לראות ולחוות את הדברים הטובים שקורים לנו במהלך היום.

וכמו שהנסיך הקטן אמר:
"אתה יודע...טוב לראות שקיעות השמש כשהנך עצוב מאד...
- ובכן, היית עצוב מאד אותו יום שבו ראית ארבעים וארבע שקיעות?
אולם הנסיך הקטן החריש ולא השיבני דבר."

אז, בואו נשים לב.
דברים טובים קורים לנו גם בתקופות קשות.
נגיד לעצמנו יש!! קרה לנו דבר טוב בתוך כל הסערה הזו...

אני ממשיכה לאסוף רגעים טובים ולחגוג כל יש!! 
אני כותבת אותם במחברת האושר שלי כדי שאוכל להיזכר בהם ולחייך.
עבורי, הפוסט הזה הוא עוד רגע טוב שקרה לי. יש!!!

תודה על ההקשבה.
אוהבת 
ואשמח לקרוא את תגובתך...
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה